Közlemény

Szerencs Város Önkormányzata
Nyomtat

Szerencs Város Önkormányzata és Polgármesteri Hivatalának képviselői, dr. Egeli Zsolt alpolgármester és dr. Barva Attila aljegyző 2012. április 11. napján felkeresték a Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Kormányhivatal Törvényességi Felügyeleti Főosztályát.

A főosztályon szakmai konzultációt folytattak annak érdekében, hogy egy 2006. június 30-án kelt, a szerencsi hulladékudvar üzemeltetésére vonatkozó szerződés hatályosságával kapcsolatban kérjenek szakmai segítséget. A hivatkozott szerződés szerint ugyanis a Képviselő-testület jóváhagyása kell annak érvényességéhez. A Képviselő-testülethez e szerződés nem került benyújtásra, de a hulladékudvar a működését megkezdte. Az így kialakult sajátos helyzet feloldása érdekében folyt az egyeztetés, mely közös szakmai álláspont mellett zárult le.